Thursday, 12 September 2013

Karaoke !


Hello Holla Holli Hollu ! :D
*Nampak tak bahagia tuu ?*
HAHAHAHA .
Tak ada lah . Cuma tengah fresh sekarang nie
baru lepas mandi ^^

Nak update blog .
Nak bebel-bebel .
Nak merepek-merepek .
Boleh tak ? boleh tak ?
Heeeeeee~ :p

* Dah kenapa aku nie -,-" *

Tak sabar rasa nya nak balik dari hostel
minggu nie .
Cuti sampai sabtu !!! xD
Yeeaaayyyy !!!
* Macam lah lama sangat cutinya -..- *

Apa nak buat eyhh ?
Emmmm . Emmmm .
Hahh! KA-RA-OKE ! :D


Nak ajak sape eyhh ?
Emmm . Emmm .
Hahh! Korang nak ikut ? :p
HAHAHAHA .

Eyra tak tau lahh ,
kenapa lately nie eyra minat sangat
berkaraoke nie .
Suka sangat menyanyi dengan
suara sumbang yang dah sedia ada nie . HAHA .

Semalam keluar dengan suami idaman :p
Macam biasa ,kitaorang beli
tiket wayang dulu ,pastu sementara nak tnggu movie tuu start ,
kitaorang lepak makan . Borak-borak ^^
Aww ,that's our favorite .
Dengar cerita dia .
Dia dengar cerita eyra .
Bebel bebel bebel . HAHAHA xD
*Bebel je kerja aku nie kan*

Kitaorang tengok movie apa tau ?
The Purge .
Apakk bosan nya weyhh cerita tuu !!
Menyosal den -..-"
Bazir duit laki aku .
Herhh .
Iklan kemain lagi . Sampai movie hampeehhh !!

Lepas dah abes movie tuu .
Selalu nya kitaorang balik .
Tapi disebabkan rindu yang teramat amat amat lah sangat .
Dia spend kan lebih masa sikit untuk eyra .
Aww ,sweet kan dia :'p
Mmmeeooww mmeeooww~

Kitaorang pergi karaoke !!!!
Alahh ! Sebelum nie pun dah pernah dah .
Cuma ,eyra tak menyanyi lahh .
Tapi semalam ,nak tak nak kena nyanyi juga
HAHAHA xD
Suara dia eyra dah biasa dengar .
Suara eyra nie yg dia tak biasa dengar .
Lalalalala~

Dia suka lagu
Christina Perry - A Thousand Year
Dia kata lagu tuu buat dia
teringat dkad eyra :')
Wajar lahh ,sbb eyra mmng pernah bagi lagu tuu dkad dia
suatu ketika dahulu .
Huhu . Ye ,eyra peminat
movie Twilight ^^v
Semua series Twilight eyra tengok dkad wayang tau .

The Cullen
I love them !!
 Pernah bercita-cita to be one of them tau -..-
*Kuat tak angan angan tuu*


Dan sangat bercita-cita nak jadi
sweet couple macam diaorang nie taaauu .
Hehehe :p

So semalam ,dia minta eyra nyanyikan lagu tuu .
Eyra mula mula tak nak tau .
Segaaaann ! Suara tak sedap .
Tapi ,nyanyi jugak lahh :)
Hihihi .
Dia dengaaaaaar je~
*Senyum kelip kelip mata*

Tak puas ouhh karaoke satu jam !
2 jam pun tak puas ,satu jam lagi lahh .
 Haaaaaiiihh~
Memandang kan esok dah boleh balik .
Hari sabtu apa lagi .
Kita keluar lahh karaoke !
Lai lai lai :p
HAHAHA .
Pergi dengan adik-adik lahh ,
lagi pun daa lama tak spend time dgn diaorang .

Okayy lah korang .
Apa yang eyra nak cakap .
Karaoke bukan sekadar untuk berhibur .
Tapi ianya merupakan salah satu cara
untuk kita 'berehat' .
Faham tak ? :)
Relax relax . Happy happy .
Salah satu aktiviti jugak untuk mengeratkan
hubungan dengan orang tersayang ^^v
Betul tak ? Hehe .
Orang tersayang bukan BF/GF sahaja
eyhh maksud eyra tuu .
It can be your family or your friends too .

Ouhh btw ,
Selamat Hari Malaysia ! :D
Alhamdulillah Malaysia masih aman dan harmoni .

Assalamualaikum .